Telefon zaufania dla Dzieci i Młodzieży
116 111
Telefon 116 111 prowadzony przez FDDS jest czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy.
Dzwoniąc pod numer 116 111 nie musisz podawać swojego imienia, nazwiska ani adresu zamieszkania. Połączenie jest bezpłatne ze wszystkich telefonów.
Konsultanci 116 111, to grupa pedagogów i psychologów dyżurujących przy Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
Są gotowi rozmawiać o każdej ważnej sprawie. Każdy ma doświadczenie w pracy z osobami w trudnych sytuacjach życiowych i potrzebującymi pomocy.
Potrafią słuchać i rozumieją młodych ludzi. Pomagają dzieciom i młodzieży rozmawiając o sprawach dla nich ważnych i trudnych.
Jeśli będzie to potrzebne, mogą umówić się na kolejną rozmowę. Wszystko, o czym powiesz lub napiszesz, zostanie między Tobą a konsultantami. |
Jeśli poprosisz o pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów lub zgodzisz się na to, żeby Ci pomóc – konsultanci zajmą się tym.
Nie będą Cię oceniać ani pouczać. Wysłuchają Twojego problemu i razem z Tobą zastanowią się nad najlepszym jego rozwiązaniem.
Na jaki temat można porozmawiać lub napisać?